Goed bedrijf. Komt afspraken na. Altijd bereikbaar en denken met je mee. Fijne en vriendelijke medewerkers. Snelle levering en altijd correct.
Reviewtitel:
Goed bedrijf om zaken mee te doen. Komt zijn afspraken na en zeker niet te duur.
Goed bedrijf om zaken mee te doen. Komt zijn afspraken na en zeker niet te duur.