Fixje

Marc

Zeer goede ervaring en nu weet ik waar te bestellen indien ik nog iets nodig mocht hebben

Jolanda

Snelle levering, goed verpakt

Gert

IPhone 13 138 GB A grade. Telefoon ziet er echt zo goed als nieuw uit. Bezorging is snel en contact met de klantenservice was zeer aangenaam. Bedrijf heeft duidelijk kwaliteit en professionaliteit... IPhone 13 138 GB A grade. Telefoon ziet er echt zo goed als nieuw uit. Bezorging is snel en contact met de klantenservice was zeer aangenaam. Bedrijf heeft duidelijk kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan. Zou bedrijf zeer aanbevelen.

Max

Nieuwe batterij voor iPhone besteld. Snelle levering en duidelijke beschrijving voor vervanging batterij. Wel lastig en precies klusje waar je goed de tijd voor moet nemen. Maar met succes!

Stef

De kwaliteit van het gereedschap setje zou beter mogen zijn. Het verwisselen van een accu van een mobiele telefoon is niet zo gemakkelijk als in de filmpjes wordt voorgespiegeld. Je moet er echt de... De kwaliteit van het gereedschap setje zou beter mogen zijn. Het verwisselen van een accu van een mobiele telefoon is niet zo gemakkelijk als in de filmpjes wordt voorgespiegeld. Je moet er echt de tijd voor nemen en dan nog is het een behoorlijke uitdaging. Ik zou het niet snel nog een keer proberen.

K G

Kwaliteit zoals omschreven en zeer snelle levering, 's morgens besteld en 's avonds reeds ontvangen

Sara

Goede telefoon, wordt niet binnen 1 dag geleverd zo als aangegeven.

Robert Matthys

Levering perfect in orde. Iets later dan aangemeld maar niet erg.