Ik kwam bij dit bedrijf via Google's filter omtrent waar ik het goedkoopst mijn bestelling kon bestellen.

Bij de bestelling kreeg ik via de mail direct een link naar de track-and-trace van het pakketje. Vaak moet je zelf die link uitvogelen met bestelnummer etc. maar nu werd dat voor je gedaan.

De website (of de server waar de website op gehost word) was zeer traag.
Soms dan klikte ik op iets en duurde het zo lang dat ik soms nog eens klikte omdat ik dacht dat die het niet had gepakt, maar dat resulteerde dan weer in een dubbelklik op iets. Bij het bestellen was dat soms best lastig (want ja, je wilt wel het juiste bestellen).
Ik had nog nagekeken of het aan mijn internetverbinding lag maar het was echt puur de site alleen.

Ook werd er een leveringstijd aangeboden, waarbij ik de volgende dag had gekozen omdat dat de snelste levertijd was, maar die kwam niet overeen met de werkelijke levertijd want die was een dag later. Ik had dat enigszins al verwacht omdat ik had nagekeken van waar mijn pakketje zou komen, en daarbij had ik al ingezien dat het wel heel verrassend moest lopen wilde de gekozen levertijd ook echt kloppen. Desalniettemin wellicht toch waard om dat hier aan te geven.

Score voor Fitnessdelivery: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: