De monteur was heel vriendelijk en geduldig maar die kon niet goed uitleggen dat Feenstra een paar jaar eerder iets heeft aangelegd wat niet hoort. Daarnaast heb ik het gevoel dat bij inspectie altijd iets wordt gevonden terwijl een half jaar geleden er nog niets mis was.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.