Reviews

8 / 10
8190 beoordelingen
Schrijf beoordeling

83% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

7/10

De monteur was één uur te laat. Had uit fatsoen even mij kunnen bellen, dat hij wat later zou komen.

Over de mevrouw van de klantenservice ben ik helemaal niet te spreken.
Ik belde waar of de monteur bleef, (ondertussen belde de monteur aan) zei ze: Dat ik hem op zijn donder moest geven. Zo iets zeg je niet over een collega en helemaal niet tegen een klant. Jullie moeten de planning eens goed uitvoeren, en niet de monteur eerst naar Rijswijk sturen, dan naar Zoetermeer, dan naar Den Haag, dan weer naar Zoetermeer. Dan kunnen julli op je 10 vingers na gaan dat de Monteur nooit op tijd bij de klanten aan komt. Verstandigst is om per plaats in te delen. Dan heeft hij ook minder reistijd nodig. Ik hoop dat jullie hiermee aan de slag gaan


Score voor Feenstra onderhoud en service: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: