Stuur geen post meer met een reeds door Feenstra ingevulde datum, maaarrr... bel met de klant voor een afspraak en datum! In mijn geval (en dat zal Feenstra's werkwijze zijn) stond de datum en uur vast. Indien ik het anders wilde kon ik dat aangeven en de aangehechte kaart invullen. Dat is de wereld andersom - eerst datum en uur opgeven aan de klant die dan vervolgens in actie moet komen. Dat is GEEN klantenservice. Ik stuurde de kaart op en gaf een ander tijdstip op. Na twee weken niets gehoord te hebben, belde ik maar eens. Ja de kaart was binnengekomen! En de monteur zou de zelfde dag komen, maar op een ander tijdstip. 'Waarom weet ik dat niet dan'?! Ja euh... Op de dag van de afspraak kwam de monteur op het gewenste Feenstra tijdstip en ik vreesde voorrijkosten te moeten gaan betalen omdat ik er NIET was! Gelukkig kwam de monteur op het door mij gewenste tijdstip en kwam het toch nog goed, maaarrr... dat ik een kaart moet gaan invullen en dat ik daarna nog moet gaan bellen is GEEN klantenservice en zou mijn taak niet moeten zijn; nu ben ik voor Feenstra aan het werk - de omgekeerde wereld dus! Het is Feenstra die de klant moet benaderen en een tijd en datum moet overeenkomen. Dat is niet mijn werk. De monteurs van Feenstra doen hun werk goed maar het 'voorwerk' was dit keer belabberd en was zelfs bang voor een boete (voorrijkosten), want daar dreigen ze mee in de 'afspraakbrief'. Nee niet aardig en stressveroorzakend bij mij als klant. Dat wil ik niet meer en dat willen andere klanten ook niet.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.