Reviews

8 / 10
8190 beoordelingen
Schrijf beoordeling

83% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

8/10

Erg slecht bereikbaar. Óók via de socials. Ik had geen verwarming, lekkage... Na drie dagen kreeg ik iemand te pakken. En vanaf dat moment alles prima. Zeer beleefde fijne monteurs ook. Wat ik nog mis is advies ter plekke over schade, hoe het beste daarin te handelen. Overall tevreden. Hoop niet dat ik in de winter met storing krijg te maken... Worden jullie te groot of te weinig personeel...?


Score voor Feenstra onderhoud en service: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: