Feenstra heeft me 2 keer geholpen toen de cv een storing gaf,de cv was in orde maar een sensor van mijn luchtgordijn was defect.Ze vertelde erbij dat de sensor wel betaald moest worden omdat sit niet in het onderhoudskontrakt zat,dit vond ik geen probleem Nu had ik weer een storing en de cv was in orde,waarschijnlijk weer een kapotte sensor. De monteur vertelde mij dat hij dit niet mocht repareren,ik zei hem dat dit 2 keer eerder gebeurd was,na telefonisch overleg met de zaak werd er gewoon beweerd dat dit niet terug de vinden is in mijn geschiedenis. Waardeloos zo,n reaktie alsof je dit uit je duim zuigt
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.