Reviews

8 / 10
8190 beoordelingen
Schrijf beoordeling

83% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

J.W. de Goede

6/10

De medewerker was nauwelijks binnen of hij was al weer buiten, zeg ca. 15 à 20 minuten binnen geweest, vroeg direct naar een emmer vanwege het vuil uit de sifon en ik zal de service kit voor o.a. de bougie en enkele ringen, die zitten in één verpakking.
Wat ik gewend ben is dat de gas-afstellingen ook door de medewerker worden gedaan van de ketel, naar mijn weten is dit niet gebeurd, doorgaans was een medewerker altijd ca. 40 à 45 min. bezig.
Ik kreeg ook geen informatie of deze gas-afstellingen door de medewerker gedaan waren, ook niet of de ketel bijgevuld was en inderdaad dat was niet gedaan.
Vraag: Hoe weet ik als klant of de ketel optimaal functioneert !, want er gaat doch weer 2 jaar overheen voor de volgende beurt.
Graag uw reaktie
met vriendelijke groet
J.W. de Goede


Score voor Feenstra onderhoud en service: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: