Reviews

8 / 10
8190 beoordelingen
Schrijf beoordeling

83% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

6/10

Ik ben al jaren bij Feenstra . Nou is er 1x een miscommunicatie geweest over een afspraak, en jahoor gelijk een boete van 50 euro , echt helemaal klaar mee , wat is dit klant onvriendelijk. Het is nog nooit in al die jaren fout gegaan .mvg M v Veen .
Ik ben blij dat ik niet zo met mijn klanten om ga !!


Score voor Feenstra onderhoud en service: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: