Ik ben al jaren bij Feenstra . Nou is er 1x een miscommunicatie geweest over een afspraak, en jahoor gelijk een boete van 50 euro , echt helemaal klaar mee , wat is dit klant onvriendelijk. Het is nog nooit in al die jaren fout gegaan .mvg M v Veen . Ik ben blij dat ik niet zo met mijn klanten om ga !!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.