Reviews

8 / 10
8190 beoordelingen
Schrijf beoordeling

83% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

P. Geelen

4/10

Contact en afhandeling was prima. Contact monteur was erbarmelijk. Zonder zichzelf voor te stellen bleef hij bij de voordeur staan wachtend totdat hem voor ging naar de CV. De wijze waarop de CV was aangelegd door de voormalige eigenaar, een woningbouw vereniging, vondt hij niet professioneel. Hij kon echter niet uitleggen wat er niet goed was zodat ik kan laten aan passen. Wel dat moderne installaties heel gevoelig zijn en hier niet zouden werken. Op mijn vraag waarom deze ketel nog nooit een storing heeft gehad gaf hij geen atwoord. Er zo een overdruk ventiel ontbreken. Die hij later als vast onderdeel van de ketel aantrof. Hij wilde niet het accoord geven voor het gevraagde abonnement. Hij gaf een alternatief aan dat niet op de website staat. Uiteindelijk heb ik hem gevraagd om regulier onderhoud uit te voeren. Daar ging hij mee accoord. Op mijn vraag wat dat inhield kreeg ik als antwoord "gewoon onderhoud" en dat hij niet kon uitleggen wat hij ging doen. Dit was voor mij de druppel en heb ik hem weggestuurd. Na een uur ontving ik een kopie werkbon. Hier had de monteur aangegeven 45 min te hebben gewerkt. In alle werkelijk heid kwam hij om 08.15 en heb ik om 08.38 met Feenstra gesproken om mijn ongenoegen te uiten. Over de klantenservice niets dan goed.


Score voor Feenstra onderhoud en service: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: