Laura

Onlangs hebben wij een huis gekocht en de oude bewoners hadden een contract bij Feenstra voor de CV-ketel. Daarom leek het ons handig om bij hetzelfde bedrijf een contract af te sluiten.
Op 12 november mij aangemeld bij dit bedrijf en een bevestiging gehad per e-mail. Binnen twee dagen zou ik wat horen, zo was er beschreven. Na een week later niets gehoord te hebben, heb ik gebeld op vrijdagmiddag 22 november. Het meisje aan de telefoon gaf aan dat het erg druk was en dat ze daarom wat later waren. Zij gaf als advies om mij nogmaals aan te melden, zodat ik op de maandag bovenaan de lijst zou staan van mensen die gebeld zou worden. Dit heb ik dan ook direct gedaan en ook hiervan weer een bevestiging gehad per mail.
Vervolgens heb ik weer een week gewacht en niets gehoord. Op vrijdag 29 november opnieuw gebeld. Iemand anders aan de lijn. Deze kon helemaal geen aanmeldingen meer terugvinden. Daarom moest ik mij nogmaals aanmelden. Dit opnieuw gedaan op de dag zelf en daarna wéér niets gehoord.
Ik wilde dit bedrijf nog één kans geven en daarom opnieuw gebeld en de situatie uitgelegd. Ook benoemd dat ik mij inmiddels al drie keer had aangemeld en daar nota bene bevestigingen van had ontvangen. Dit kon de jongen aan de telefoon niet terugvinden. Hij vond het heel vervelend en gaf aan dat hij een interne melding uit zou zetten en dat ik dan binnen enkele dagen gebeld zou worden. Inmiddels zijn wij één maand verder en heb ik nog steeds niets gehoord.

Mijn advies: ga niet met dit bedrijf in zee. Als je bij het aanmelden al zo slordig bent, hoe gaat dat dan als mijn CV ketel kapot is? Moet ik dan ook 2 maanden wachten voordat hij gemaakt wordt? Ik heb geen vertrouwen in dit bedrijf en raad hem daarom ook ten zeerste af.

Score voor Feenstra onderhoud en service: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: