Tim

Feenstra was bij ons verantwoordelijk voor de huurgeiser die bij het appartement hoorde. Helaas ging het van het begin af aan al fout bij de overdracht van het contract; het heeft uiteindelijk 3 maanden (en heel veel telefoontjes) geduurd voordat dit geregeld was. Vanaf daar verliep het contact goed; serviceafspraken werden nagekomen en de monteur was vakkundig en klantgericht (compliment!). Totdat.... we het contract op wilden zeggen vanwege een verhuizing. Hierbij is de doorgegeven verhuisdatum genegeerd en is er gewoon weer een termijnbedrag afgeschreven. Uiteraard contact opgezocht met Feenstra, maar uiteindelijk wordt de gemaakte afspraak niet nagekomen. Ondanks deze wisselende ervaringen, hebben we toch besloten om Feenstra een kans te geven bij de aanschaf van een nieuwe ketel. Helaas bleek deze tweede kans niet gegrepen te worden; er werd inadequaat gereageerd op de ingestuurde offerte. Al met al vind ik het erg jammer dat een organisatie waar vakkundige monteurs werken afbreuk aan zichzelf doet door administratief ongecoördineerd te werk te gaan. Ik heb er geen twijfels over dat, als wij een ketel zouden aanschaffen bij Feenstra, deze goed geinstalleerd en onderhouden zal worden, maar gezien de te verwachten fouten in de administratie heb ik mijn ernstige twijfels of ik nog zaken wil doen met deze organisatie. Zou ik Feenstra aanraden? Puur ja of nee is te kort door de bocht. Ik weet vanuit mijn eigen ervaringen en omgeving dat ze hun vak verstaan, maar ik ben op dit moment toch echt erg teleurgesteld.

-Vakkundige, servicegerichte monteurs
-Vriendelijke medewerkers

Score voor Feenstra onderhoud en service: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: