Max Business (Top-Flow)

Slechte ervaring! Door medewerker Edwin Hoenselaar (Feenstra Tiel) wordt bij ons een pomp voor een vloerverwarming verdeler besteld. Vervolgens sturen we een factuur en een herinnering naar zijn feenstra e-mailadres maar er wordt niet betaald. Gebeld met de administratie waar ze van niets weten. Edwin geprobeerd te bellen, maar dit lukt ook niet.

Waardeloos! je zal zo iemand aan het werk hebben.....

Reactie Feenstra onderhoud en service:

Beste heer, mevrouw,
Allereerst willen wij u danken voor het melden van uw klacht. Dit stelt Feenstra in staat de service te verbeteren. Daarnaast bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Dit is zeker niet de service die u mag verwachten van Feenstra.
Wij verzekeren u dat Feenstra elke vorm van feedback gebruikt ter verbetering en continuering van haar service- en dienstverlening. Uw mening is voor ons van groot belang.
Graag komen wij nog telefonisch met u in contact maar wij hebben helaas geen adresgegevens van u.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze nog aan ons door te geven?
Als u vragen en/of aanvullende opmerkingen heeft, dan kunt u reageren op dit e-mailbericht. U kunt ons ook telefonisch bereiken op 088 – 845 50 00 (lokaal tarief).

Score voor Feenstra onderhoud en service: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: