Steven Lee

Feenstra maakt afspraken voor CV ketel onderhoud maar komt de afspraken niet na. Wel wordt er een brief achtergelaten om te zeggen dat "er niemand thuis was" terwijl zij niet eens het fatsoen hebben om normaal aan te bellen. En de klantenservice bellen heeft ook geen zin, daar wordt alleen maar tegen u verteld dat zij de leugens van de monteur wel geloven wanneer die er zich onder uit probeert te praten.

Reactie Feenstra onderhoud en service:

Geachte heer Lee,
Allereerst willen wij u bedanken voor het melden van uw ontevredenheid. Dit stelt Feenstra in staat de service te verbeteren. Daarnaast willen wij onze welgemeende excuses aanbieden. Dit is zeker niet de service die u mag verwachten van Feenstra. Wij verzekeren u dat Feenstra iedere vorm van feedback gebruikt ter verbetering en continuering van haar service en dienstverlening. Uw mening is voor ons dan ook zeker van belang.
Uw bericht hebben wij doorgezonden naar de betreffende afdeling binnen onze organisatie. U kunt ons dagelijks bereiken op het telefoonnummer: 088-8455000. Onze medewerkers staan u graag te woord.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Feenstra Klantenservice

Score voor Feenstra onderhoud en service: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: