Eindelijk
Sterke punten
Na ziekte van de eerste monteur, zelf na enige weken moeten bellen voor een nieuwe afspraak. Wij zaten thuis te wachten op de monteur van de eerste afspraak, tot er afgebeld werd. Geen enkele vergoeding voor het voor niets thuisblijven na cancelde afspraak, andersom wordt er een vergoeding berekend, dat is meten met 2 maten. Dit is niet echt klantvriendelijk.
Reactie Feenstra onderhoud en service:
Beste heer Sterkman,
Hartelijk dank voor het invullen van de review.
Naar aanleiding hiervan hebben wij elkaar telefonisch gesproken en ik heb het gesprek als prettig ervaren. Feenstra streeft er naar de service te blijven verbeteren en neemt uw feedback hierin zeker mee.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare ^Ger