Onderhoudsafspraak
Sterke punten
Ik was na afloop van de afspraak niet geheel tevreden. Er was veel overleg nodig met collega's (telefonisch), medewerker had heel vieze schoenen waardoor de vloer vol met zand lag na de onderhoudsafspraak.
Reactie Feenstra onderhoud en service:
Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor het invullen van de online review.
Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Dit is niet de service die u mag verwachten van Feenstra.
Wij hebben meerdere malen getracht contact met u op te nemen om de situatie te bespreken, helaas zonder succes.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare ^Ger