Siebe

Zeer slechte ervaringen met Feenstra. Onderhoudsmonteur wilde mijn oude ketel niet meer onderhouden, want hij was te oud. Krijg daarna een werkbon per e-mail waarin hij mijn handtekening had vervalst en had opgeschreven dat volledig onderhoud aan de ketel was gegeven.

Uiteraard een klacht ingediend bij Feenstra daar wordt laat opgereageerd met het voorstel dat een hoofdmonteur nu wilt komen kijken. Verder geen excuses in het gesprek.

Omdat de ketel oud is had ik mij toch nog door een call center medewerker die mij nadien belde laten overhalen voor een gesprek met een adviseur. Afspraak gemaakt op zaterdagochtend om 10:15u.

De Feenstra adviseur vond het nodig om mij letterlijk wakker te bellen om 8:45u, drie keer geprobeerd mij op mijn mobiele telefoon te bereiken en twee keer luid op de deurbel. Ik lag op bed te slapen, het is anderhalf vroeger dan de afgesproken tijd op zaterdagochtend (en het was laat de avond ervoor).

Dat de adviseur mij een keer probeert te bellen om te vragen of hij eerder kan komen vind ik niet erg, maar om dan drie keer achter elkaar te gaan bellen (gemiste oproepen, die ik uiteraard had gemist) en vervolgens twee keer aan de voordeur te bellen vind ik zeer onfatsoenlijk. Ieder ander had na een voicemail begrepen dat eerder komen niet zo uitkomen.

Kennelijk was het de bedoeling dat de wereld om Feenstra draait in plaats van rond de klant en daarmee dat afspraak dus geen afspraak is.

Uiteindelijk staat de adviseur opnieuw om 9:45u (nog steeds een half uur vroeger) aan de deur. Toen heb ik hem verteld dat ik het zeer onfatsoenlijk vind om mij op deze manier zo wakker te bellen om 8:45u en geen interesse meer te hebben.

Ik ga het onderhoudscontract nu per direct opzeggen en de hoofdmonteur hoeft ook niet meer langs te komen. Wens geen zaken meer te doen met deze organisatie.

Die heb ik niet ervaren, integendeel

Score voor Feenstra onderhoud en service: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: