Willem

Als je hier klant wordt, hoop ik dat je de klantenservice nooit nodig zal hebben.
Je mag blijkbaar dankbaar zijn dat er geen extra kosten worden gerekend voor een Shopify koppeling die NIET werkt.
Als je dan 1 maand "extra" reviews wil versturen die door het niet werken van de koppeling niet verstuurd zijn, dan is de "oplossing" om meer te betalen.

Heb je verbeterpunten of tips?

Zet jezelf in de schoenen van je klant.

Reactie Feedback Company:

Beste Willem,
Dank voor je review.
Wij snappen dat je teleurgesteld bent in ons, dit is een gevoel dat wij ook ervaren wat betreft Shopify. Deze had al veel eerder beschikbaar moeten zijn, vinden wij, maar de ontwikkeling neemt erg veel tijd in beslag. Niet alleen het ontwikkelen duurt langer dat we zouden willen, ook de validatie door Shopify neemt teveel tijd in beslag.
Wat betreft je verzoek om kosteloos extra uitnodigingen te ontvangen en te kunnen verzenden hadden we hier anders in kunnen handelen, maar dit is een leermoment om de volgende keer anders naar het verzoek te kijken en ons inderdaad beter in de klant te verplaatsen. We hadden wel een tussenoplossing geboden en dat was wel de beste oplossing die we konden bieden in dit scenario.
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 0.5/5