Tim Bergboer

Een jaar geleden heb ik een webshop overgenomen. Blijkbaar zit de tool van Feedbackcompany op mijn website. Door tijdgebrek heb ik eigenlijk nog geen tijd in de webshop kunnen steken, dus ik wist hier niet van af.

Ik krijg nu een brief van een incassobureau dat ik mijn factuur niet betaald zou hebben.
a. Ik heb geen factuur gekregen
b. Ik heb nooit een herinnering gekregen
c. Ik wist überhaupt niet van het bestaand van dit bedrijf af.
d. Ik geef aan dat ik mijn account wil opheffen, maar moet alsnog voor een jaar betalen. Enige coulance is ver te zoeken.
De omzet van de webshop is zo laag, dat een dergelijk bedrag er flink in hakt. Daarnaast heeft al meer dan een jaar niemand een review geplaatst. Ik vind een bedrag van ruim 243 euro voor een tool die niet gebruikt wordt veel geld.

Reactie Feedback Company:

Hallo Tim,
Dank voor je feedback!
Facturen versturen wij via de e-mail, misschien dat deze naar een incorrect e-mailadres zijn gestuurd of in de spam terecht zijn gekomen. Alsnog hebben wij telefonisch ook getracht om in contact te komen met jou, jammer genoeg zonder resultaat. Hierdoor moeten wij dan toch kiezen voor een andere aanpak en dit zal zijn door een lang openstaande factuur door te zetten naar een incassobureau.
Wij hebben een overeenkomst met een bedrijf en binnen deze overeenkomst hanteren wij een opzegtermijn van minimaal één maand voor einde contractdatum.
Doordat je nog een jaar gebruik kan maken van onze dienst zijn wij uiteráárd meer dan bereid om jou verder te helpen binnen onze feedback tool en juist reviews te gebruiken van jouw klanten om zo de omzet van de webshop te verhogen.
Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd, anders wil ik je verzoeken om contact op te nemen via helpdesk@feedbackcompany.com of bel 085 27 363 20.
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 0.5/5