Hans

DEZE BEDRIJF IS OPLICHTER,ZE PLAATSEN OP INTERNET GOEDER REVIEW WEL MAAR SLECHTE REVIEW HEEL ZELDZAAM PLAATSEN

Reactie Feedback Company:

Goedendag,
Wat vervelend dat u ons beschrijft als oplichter. Feedback Company verwijdert namelijk nooit reviews, behalve wanneer de schrijver van deze review daar specifiek toestemming voor geeft. De consument geeft via Feedback Company een eigen mening en wij kunnen hieraan niets manipuleren. Hierdoor staan wij 100% achter het behaalde cijfer van onze klanten. Misschien heb je het bericht over onze on-hold periode over het hoofd gemist. Na het plaatsen van een negatieve beoordeling heeft het bedrijf namelijk 7 dagen de tijd om met jou je negatieve feedback op te pakken. Zo kunnen ze jou met je klacht verder helpen en je hopelijk nog een tevreden klant maken met een positief gevoel over je aankoop. Heb jij een negatieve review gehad met een bedrijf wat bij ons is aangesloten? Dan kun jij te allen tijde je feedback achterlaten over dit bedrijf en deze feedback wordt altijd geplaatst. Ik haal graag de kou uit de lucht wat betreft de reviewpagina's en wil de tijd nemen om je alles haarfijn uit te leggen. Neem gerust contact op met ons support team. Een prettige dag.
Team Support

Score voor Feedback Company: 1/5