Marleen Koeslag

Reactie Fedde&Kees:

Beste Marleen,
Je hebt ons aangegeven een gebruikt lakentje te willen retourneren omdat het niet het gewenste effect had voor jullie kindje. We hebben het volgende antwoord gestuurd (zie onder streep). Jammer dat we hier geen reactie meer op hebben gehad want we proberen er altijd uit te komen met ouders!
We bieden 2 mogelijkheden om de producten eerst uit te proberen juist omdat een gebruikt product niet meer voldoet aan de retourvoorwaarden (deze kunnen wij natuurlijk niet meer verkopen aan een andere ouder). Dit is middels huren via www.wieghuren.nl of de Try Out Service.
____________________________________
Beste Marleen,
Helaas voldoet een gebruikt lakentje niet meer aan de retour voorwaarden. Graag kijken we met je mee en geven tips en adviezen hoe het lakentje goed in te zetten voor jullie situatie. Geen enkel kindje is hetzelfde en slaap hangt ook van vele factoren af. Hoe meer je ons kunt vertellen, hoe beter we je kunnen ondersteunen.
Het succes hangt ook erg af van het gebruik. Het zou ons ook helpen wat foto's te ontvangen van het opgemaakte lakentje om het matrasje zoals je het gebruikt hebt.
Ik hoor graag van je.
Hartelijke groet,
Frederieke Meihuizen
Fedde&Kees

Score voor Fedde&Kees NL: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welk(e) product(en)?: Nunki lakentje