Alles OK, wat ik raar vind en ook niet begrijp, het is een nieuwbouw tussenwoning. Vanaf 25-3-2022 ben ik juridisch de eigenaar samen met mijn vrouw natuurlijk. Dan moet er nog veel gaan gebeuren, immers leeg huis dus plannen en werken in de woning. Hoop en denk dat ik daar 30-45 dagen over gaat doen eer wij er naar toe gaan verhuizen en er gaan wonen. Vandaar inboedel verzekering 1 maand later in laten gaan, de premie berekend en krijg ik een vervelende zin, dat ingangsdatum afwijkt en er dus wellicht een andere premie van toepassing kan zijn. Dit vind ik onacceptabel gewoon de berekende premies voor zowel de eerder ingaande opstal- en iets later ingaande inboedelverzekeringen hanteren alstublieft.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.