Wel vragen per telefoon gesteld maar bij elk telefoontje goede hulp gehad. Van uitleg inzittende verzekering tot en met het advies no claim regeling aan te tikken omdat ik al veel schadevrije jaren had. Elke keer heel goed duidelijk en vriendelijk geholpen en ook humor vol. Zeer belangrijk
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.