Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Ik had meerdere setjes kleding besteld waarbij ook de leren broek zat. Er stond bij vallen op maat. Maat m besteld en deze zat net iets te strak. Deze omgeruild voor een maat l. Alles snel ontvangen maar blijkt dat de maat l nog kleiner viel dan de maat m (krijg je met goedkope Chinese troep) Zat ik dus weer met verzendkosten en elke keer smeren ze je kortingstegoed aan. Vervolgens beweren ze via de mail opeens dat ik de broek te laat heb terug gestuurd en ook hier willen ze mij een kortingstegoed voor aanbieden. Dus neem ik via Facebook contact op dat dit niet het geval is en ik dit kon aantonen. Sturen ze terug dat ik het inderdaad op tijd heb terug gestuurd enz ze gingen het bedrag gelijk Overboeken. Paar weken later nog geen geld binnen. Stuur ik weer een mail we gaan het nakijken. Blijkt dat het nog niet terug gestort is. Al met al heel lang kunnen wachten op mijn geld. Topje wat ik besteld heb begint al helemaal te pluizen wat een kwaliteit terwijl ze niet spotgoedkoop zijn. Pas goed op voordat je hier besteld
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.