Inhome care partners

Zeer slecht vertaal bureau, neem deze nooit, zeer sterke afrader;Zij moeten er voor instaan dat de vertaling goed is, echter zeer moeilijk te controleren natuurlijk want je kunt de taal zelf niet HIER WORT JE GEFLEST FRAUDE wij moesten documenten vertalen naar het van Nederlands naar Hongaars..... gelukkig was er net een Hongaarse bij ons die de vertaling bekeek; zij is er uren mee bezig geweest
Grove fouten zeer slecht werk,,, verkeerde woorden samenhang etcetc onbruikbaar
Dit mag en moet niet kunnen ;schande en ruikt naar fraude ,,,wij hadden de dure vertaling genomen dus niet met een computer fairlingo biedt die mogelijkheden.
Zij hebben het opnieuw vertaald en vragen ons of de vertaling nu naar wens is, ja erger kan niet zeg leggen ze de verantwoordelijkheid bij ons,,,Wij kunnen geen Hongaarse.... wat een buro nooit nemen

Alles slecht :alleen het geld innen en een lovende eigen Website

Reactie Fairlingo:

Beste Beatrice,
Bedankt voor jouw feedback op onze dienstverlening. Dankzij de inbreng van onze klanten en vertalers zijn wij in staat ons platform continu te verbeteren.
Ons doel is om altijd een kwalitatief hoogstaande vertaling op te leveren die volledig naar tevredenheid is. Wanneer dit niet het geval is, passen we de vertaling kosteloos aan. Ik vind het erg jammer om te horen dat jouw vertaling in eerste instantie niet aan onze kwaliteitseisen voldeed. Onze strenge selectie van vertalers en revisoren en ons feedbacksysteem hebben helaas in dit geval niet kunnen voorkomen dat de vertaling fouten bevatte, waarvoor nogmaals onze excuses.
De gecorrigeerde Hongaarse vertaling heb je binnen enkele dagen van ons ontvangen. Ter compensatie hebben wij je vijftig procent korting op de vertaling aangeboden. Graag wilde je in plaats daarvan dat wij een nieuwe tekst kosteloos zouden vertalen naar het Engels. Deze vertaling wordt op dit moment met veel aandacht door onze vertalers uitgevoerd. We hopen je hiermee alsnog goed van dienst te zijn geweest.
Wij stellen je feedback zeer op prijs en hopen dat je in de toekomst gebruik zult blijven maken van het Fairlingo platform.
Voor vragen of opmerkingen kun je uiteraard terecht bij jouw Fairlingo contactpersoon.
Namens het Fairlingo team,
Myrthe Boes

Score voor Fairlingo: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee