Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

I.h.a. goed. Op de heenreis was de chauffeur een kwartier te laat, belde er wel netjes over. Op de terugreis was de taxibus te klein. Door omstandigheden was er 1 persoon minder. 6 i.p.v. 7. Alle passagiers hadden een koffer en er waren 5 golfbags bij. Als we met 7 personen waren geweest, hadden we er nooit in gekund. Heb er een mail over gestuurd, maar daar is nooit op gereageerd. Dat vind ik niet heel netjes.

Keurig de dag van tevoren een sms. En een sms of telefoontje op het moment dat de chauffeur er( bijna) is.

Reageren op mails. Wilde taxi half uur eerder laten komen, maar heb daar uiteindelijk over moeten bellen omdat mijn verzoek via de mail niet beantwoord werd

Reactie Faircab:

Geachte heer/mevrouw,
Excuses dat u geen tijdige reactie op uw email heeft gehad. U kunt ons inderdaad 24/7 telefonisch bereiken en daarnaast kunt u ook altijd zelf uw taxirit aanpassen door middel van de 'wijzigen/volgen' button in de bevestigingsmail die u na de boeking heeft ontvangen. Onze taxibussen zijn luxe Mercedes taxibussen. Daar passen 6 tot 8 grote koffers en 6 handbagage koffertjes in. Als u speciale bagage heeft zoals 6 Golf Bags dan raden we u aan om dit vooraf bij ons aan te geven zodat we een rolstoelbus of ander type touringcar voor u kunnen zoeken.
We hopen desalniettemin dat we u in de toekomst weer in onze taxi's mogen verwelkomen.
Team Faircab

Score voor Faircab: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Taxibus retour naar Eindhoven AirPort