Faircab

Nazorg
Communicatie

Hannie

Taxibedrijf Faircab.
2 jaar geleden slechte ervaring gehad bij afhalen vanaf Rotterdam Airport. Omdat je hoopt dat een bedrijf leert van zijn fouten, en de heen ritten altijd prima verlopen, toch weer geboekt. Kregen woensdag SMS dat we donderdagavond gehaald zouden worden. Ze wisten ons vluchtnummer en onze landingstijd. Dus dan horen we telefoontje chauffeur te krijgen, ik sta daar op u te wachten. Helaas er kwam geen telefoontje. Om 23.25 gaan bellen, weer bla bla verhaal.
Uiteindelijk kwam er taxi om 23.45 uur, de chauffeur wist niet eens dat hij ons moest halen, er was of niets ingepland, of andere rit is voorgegaan. Al paar keer gebeld met klacht, en mail gestuurd, ze reageren niet.3 kwartier in de kou staan wachten op taxi. We hadden van tevoren betaald. s-morgens gaan de ritten prima, keurig op tijd, nette chauffeurs, en mooie auto's.

De ritprijzen zijn aantrekkelijk, de chauffeurs zijn vriendelijk en behulpzaam, de auto's schoon en ruim.

24 uurs service zodat er bij problemen ingegrepen kan worden. Want na kantooruren is het lastig om bij een kalamiteit iets geregeld te krijgen.s-middags klant laten weten via app of sms het telefoonnummer van chauffeur.

Score voor Faircab: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: retour taxiritten