Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

karel Abbriata

Zoals verleden jaar ik 2 ritten bij dit bedrijf bestelde was ik zeer tevreden en voldeden ze aan hun naam "faircab"
maar nu in 2019 moet ik de 2 ritten vooraf betalen per bank.Wat voor garantie heb ik dat er inderdaad dat op het afgesproken tijdstip een taxi voor me klaar staat? ook kon ik de ritten cash betalen.Er werd mij door een chauffeur verteld
dat ze met ongeveer 9 man werkten. nu ze landelijk zijn gegaan zijn de aardige en menselijke benadering er niet meer.De taxiwereld in zijn geheel vertrouw ik sowieso niet en faircab zeker al helemaalniet meer.

Zo'n 5 keer heb ik geprobeerd 2 taxiritten te boeken via de website maar kwam steeds niet verder omdat ik mijn vluchtnummer niet had en toen het een beetje bij ze ging werken schreven ze me dat ik elk teken of cijfers had kunne invullen
omdat ik bij de heenreis naar Schiphol naar Schiphol mijn vluchtnummer wel zou hebben.Waarom niet op hun site vermeld dat ik elk cijfer of letters had kunnen gebruiken? Om nog maar niet te spreken van die man die mij te woord stond en steeds ons maar naar de website bleef verwijzen. De feedback krijgen jullie gratis van me

Reactie Faircab:

Geachte heer Abbriata,
Dank voor uw feedback. Ook als u uw vluchtnummer nog niet heeft kunt u met een fictief vluchtnummer een rit boeken. U vult dan bijvoorbeeld KL1000 in. Vervolgens kunt u uw werkelijke vluchtnummer aan ons doorgeven op het moment dat u uw reisgegevens krijgt. Wij zijn inderdaad gestopt met contante betalingen in de taxi. We merkten dat hier weinig vraag naar was en het leverde extra administratieve handelingen op. Of u contant betaalt of via onze site, dit heeft verder niets te maken met onze punctualiteit. Die heeft u namelijk al ervaren toen wij bij de eerste twee ritten stipt op tijd waren. We betreuren het dat we u niet meer van dienst mogen zijn. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Team Faircab

Score voor Faircab: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: