Reviews

8.6 / 10
214 beoordelingen
Schrijf beoordeling

B.Brinkman

4/10

Vloer besteld, aangegeven zelf op te halen, maar kreeg een factuur met bezorgingskosten. Op de site wordt legservice aangeboden, maar dit bleek niet mogelijk. Gemaild over de factuur, maar geen reactie. Gebeld, het zou allemaal goed komen. Bij ophalen kon ik de factuur afrekenen. Aangekomen, bleek de vrachtwagen geladen te zijn, met ook het vinyl van mij. Nog net op tijd aangekomen en dus de vinyl weer uit de vrachtwagen gehaald. Niemand wist iets van afrekenen, dus dat was niet mogelijk. Ook geen aangepaste factuur gekregen, maar wel een mail dat volgens hun gegevens de factuur nog niet betaald was. Dit klopt, omdat ik een aangepaste factuur wil.

Wat was voor jou het beste moment of de fijnste verrassing?

Dat het vinyl voldeed aan de kleur die op de site getoond werd.

Heb je tips waarmee we andere klanten nóg beter kunnen helpen?

Betere communicatie en geen dingen aanbieden die niet mogelijk blijken te zijn.


Score voor Fabrieksverkoop: 2/5
Vinyl