Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Stef Vreven

Zeer tevreden! Het was een proefdruk en ik was echt verrast van de kwaliteit. Het is echt geworden wat ik gehoopt had.
Wellicht plaats ik maandag de eigenlijke bestelling. (Er moeten nog enkele correcties aan de tekst doorgevoerd worden en er komt een nieuwe cover.)
(PS: voor beoordeling van klantvriendelijkheid, reactiesnelheid en deskundigheid van jullie medewerkers heb ik 'voldoende' ingevuld, maar is geen echte beoordeling omdat ik geen persoonlijk contact heb gehad.

Ik heb vooral voor jullie gekozen door het formaat dat in jullie aanbod zit (pocket: 12,5 X 19). Andere POD-firma's bieden meestal enkel A5-formaat aan, wat ik allesbehalve professioneel vind ogen. De zeer gebruiksvriendelijke website en duidelijke handleidingen hebben mij dan echt over de streep gehaald.

Het enige minpunt vond ik de verzending. De man die de levering bracht was al weg voordat ik aan de deur stond en had het pakje in de brievenbus gestopt waar het maar deels in kon. Stel dat ik op dat moment niet thuis was en het regende... het boek zou volledig beschadigd geweest zijn. Ik hoop dan ook dat de levering van de volledige bestelling (eerste druk) beter verpakt zal zijn. (Misschien moet er een folie rond de boeken?)

Score voor EZbook.nl: 4.5/5
Zou u EZbook aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Boek (proefdruk)