Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Anita Floris

Ik heb twee weken geleden een boekbestelling geplaatst en die is er nog steeds niet. Ik heb vorige week vrijdag daarover gemaild, dinsdag erover gebeld en donderdag/gister erover gebeld en er zou actie worden ondernomen, maar daar zie ik nog niets van.
Na de bestelling heb ik gebeld omdat de site aangaf dat mijn betaling niet was verwerkt. Ik werd na twee keer (zelf!) bellen uiteindelijk heel goed geholpen.
Maar de terugbel belofte wordt niet nagekomen. Het is druk. Mijn advies: haal van de site af dat je binnen 5 dagen je bestelling krijgt, als je dat vanwege de drukte niet waar kan maken en zelfs de tijd niet hebt om de klant terug te bellen.

Het invoeren van het boek was goed te doen, de informatie op dat punt wat helder en goed te volgen. En ging ook heel gemakkelijk. Inzicht in mogelijkheden waren goed, dat er veel verschillende mogelijkheden zijn ook goed.

De mogelijkheid om eigen cover in te voeren werkt niet goed. Bij de achterkant cover kreeg ik steeds de laatste pagina van het boek erdoorheen, hoe ik ook aanklikte dat ik dat niet wilde.
De site geeft heel lang aan dat de betaling niet is verwerkt, dat gaf bij mij verwarring omdat het leek dat ik dan nog veranderingen kon aanbrengen in het boek.
WAAR IS MIJN BESTELLING???????
Over de kwaliteit van het boek kan ik niet s zeggen, want ik heb mijn bestelling nog niet en de track an trace geeft nog steeds aan dat de post niet is gearriveerd. Gezien eerdere ervaring met jullie 6 jaar gelden, ga ik ervan uit dat de kwaliteit heel goed is. Ik weet dus niet of ik EZbook moet aanbevelen, of de kwaliteit, alhoewel ik die vragen wel moet beantwoorden

Score voor EZbook.nl: 2.5/5
Zou u EZbook aanbevelen? Ja