Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering

B.H.M.A. Geusens

Het was de eerste keer dat ik hier een boek heb laten drukken .
De bestelprocedure was heel makkelijk , ook de levering verliep ondanks de feestdagen erg vlot.
Ik heb alleen één minpuntje ontdekt en dat is dat er verschillende pagina's niet helemaal recht gedrukt zijn .
In mijn geval vind ik dit niet zo erg omdat dit voor mezelf is , maar als men dit voor de verkoop had laten drukken dan vind
ik dit niet kunnen. In het aangeleverde pdf bestand waren de pagina's namelijk allemaal recht.
Een 2e mogelijkheid is dat men diverse pagina's scheef heeft afgesneden voordat men ze heeft verlijmd tot een boek.

Snelle levering en stevig papier.

Men moet drukwerk (beter) controleren , scheef gedrukte pagina's of scheef afgesneden pagina's mag niet gebeuren en als het wel gebeurd niet zo naar de klant sturen maar een nieuwe druk maken , er moet immers genoeg voor betaald worden.
Aangeleverd origineel in pdf bestand had namelijk rechte pagina's , daarom vind ik het vreemd dat het toch scheef staat.
Dit moet gewoon beter!

Score voor EZbook.nl: 4/5