Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Jan Schinkel

Ik heb twee keer een bestelling gedaan. Beide keren was ik wel tevreden over de kwaliteit. De kwaliteit van het papier etc is goed. Foto's komen wel iets donker uit.
De eerste keer werd mij beloofd dat ik geld terug zou krijgen, aangezien ik 3 keer verzendkosten had betaald voor een pakket wat in 1 keer door de bus paste. Dit was bij elkaar €23,85. Heb twee keer mail contact gehad maar daarna bleef het stil.

De tweede bestelling: Ik had de inhoud van mijn boek als spread aangeleverd, hopend dat het ook echt als spread in het boek kwam, dus 1 spread verdeeld over 2 pagina's. Helaas is de hele spread steeds op 1 pagina terecht gekomen, waardoor er veel witruimte boven en onder kwam. Het was mijn fout, ik dacht dat het was gelukt bij het uploaden. Maar misschien is het voor de drukker ook wel duidelijk geweest dat het niet klopte... een drukker kan toch wel een snelle blik werpen lijkt me?

De kwaliteit van het papier etc is goed.

Ik had de inhoud van mijn boek als spread aangeleverd, hopend dat het ook echt als spread in het boek kwam, dus 1 spread verdeeld over 2 pagina's. Helaas is de hele spread steeds op 1 pagina terecht gekomen, waardoor er veel witruimte boven en onder kwam. Het was mijn fout, ik had beter moeten kijken of het was gelukt. Maar misschien is het voor de drukker ook wel duidelijk geweest dat het niet klopte... een drukker kan toch wel een snelle blik werpen lijkt me?

Score voor EZbook.nl: 3/5
Zou u EZbook aanbevelen? Nee