Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Erik Hommes

Wij hebben in juli een schitterend dakterras gelegd gekregen van Theo, Henk en Thomas. Wat een fijne mensen om over de vloer te hebben! Professioneel, vakmanschap en passie voor het vak, chapeau. Door een fout buiten hun om stond er een kraan in de wijk die de straat niet in kon. Zij losten dat op, en moesten erg lang wachten voor ze aan de slag konden en liepen fikse vertraging op. Desondanks dachten ze in oplossingen en gingen ze niet weg voor het perfect was. Ze kwamen tegels tekort waardoor iemand nog heen en terug naar amper moest rijden vanuit Groningen, en ze hebben de klus toch binnen de Estelle tijd geklaard. En hoe! De passie voor hun vak is in alle details te zien, bijvoorbeeld de schitterende plint die ze om onze schoorsteen gelegd hebben. We zijn onder de indruk van de manier waarop zij op problemen geanticipeerd hebben en oplossingen aangedragen hebben.
Doordat Exclusieve dakterrassen het mogelijk maakte om op korte termijn na ons eerste bezoek aan de showroom een terras te plaatsen, hebben wij een fantastische zomer beleefd. Ook hebben we al veel complimenten gekregen van vrienden en familie dat het zo mooi en professioneel gedaan is. We weten zeker dat we nog jarenlang plezier gaan hebben van dit terras. Het is de investering nu al waard.

Score voor Exclusieve Dakterrassen: 5/5
Keramische tegel en hek