Juno

Overzicht van de leerstof met vragen van oude eindexamens tussendoor (deze vragen komen dus uit oude examens, waardoor de combinatie van oude examens maken én de samenvattingen niet geweldig is omdat je veel van de antwoorden al weet). ook moet je op tijd deze samenvattingen aanschaffen. het is een samenvatting maar alsnog veel tekst, als je er helemaal doorheen wil komen, heb je meer tijd nodig dan een simpele week. (ook op tijd aanschaffen omdat de bezorging bij mij met wel 5 dagen uitgesteld was). samenvattingen waren goed en legde zelfs de ‘simpele’ dingen uit. wel een groot nadeel was dat de examenvragen die direct na de stof kwamen, vaak lastiger waren dan de uitgelegde stof, hierdoor kon je deze vaak niet beantwoorden en moest je nog meer informatiebronnen hebben (bvb boeken van school). in conclusie, kan handig en fijn zijn voor de ene persoon en minder voor een andere.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, bedankt voor je review! We hebben inderdaad oude examenvragen in onze samenvattingen toegevoegd. Op deze manier kun je de opgedane kennis direct testen op het juiste niveau. Wat betreft de levering: onze excuses voor de vertraging, het is momenteel erg druk bij PostNL. Hierdoor duurde de levering langer dan je van ons gewend bent. Ondanks dat hopen we dat je alsnog een goede voorbereiding hebt gehad!

Score voor ExamenOverzicht: 3/5
Zou je ons aanbevelen aan je vrienden en klasgenoten? Nee