Lieke Peters

Ik het voor mijn EM profiel van het vwo de samenvattingen + oefenboeken besteld. Maar nu in mijn wiskunde oefenboek krijg ik een opdracht over de eliminatie methode + substitutiemethode die niet in de samenvattingsboek staat, dit is niet fijn want nu moest ik voor uitleg weer internet raadplegen. Ook zijn velen antwoorden in het wiskunde boek fout volgens mijn. Wiskundeleraar en het internet wat voor veel verwarring heeft gezorgd!!! Daarnaast geeft het oefenboek alleen antwoorden en geeneens een uitleg erbij, hoe moet ik het dan gaan snappen? Geen aanrader! Daarnaast waren de rest van de samenvattingen van eco en beco te globaal en miste ze onderdelen

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, al onze producten zijn ontwikkeld op basis van de syllabus van het betreffende vak en gecontroleerd op juistheid en volledigheid door meerdere docenten en vakexperts. Op deze manier zorgen we voor een zo compleet mogelijk leermiddel. Graag horen we dan ook van je welke informatie er volgens jou niet klopt, dan gaan we er meteen naar kijken!

Score voor ExamenOverzicht: 2/5
Zou je ons aanbevelen aan je vrienden en klasgenoten? Nee