EWDR

Jos, Lianne, Hans en Ellie

South Leyte en Camiguin Filipijnen

Beschrijf hier uw duikreis

Ewdr heeft op ons verzoek een combinatiereis geregeld naar Zuid Leyte en Camiguin op de Filipijnen.
We verbleven eerst op Sogod Bay Scuba Resort waar we 5 dagen hebben gedoken op prachtige riffen. Het is er super rustig en er zijn geen andere duikboten in de buurt. Er is veel diversiteit in duikplaatsen met prachtige koraaltuinen, walldives en muck dives. Alles op maximaal 40 minuten varen. De duikboot ligt voor het resort. Van november tot mei heb je kans om te snorkelen met walvishaaien. Hier worden ze niet gevoerd en alles gaat eco friendly. Wij hebben geluk gehad en van deze prachtige dieren mogen genieten.
Na ons verblijf van 9 dagen in Padre Burgos zijn wij via Tacloban en Cebu naar Camiguin gevlogen. Hier verbleven wij in het Balai sa baibai resort. Hier hebben we 4 dagen gedoken. Ook hier bijna geen andere duikboten in de buurt. Het kleinschalige resort met slechts 7 kamers ligt in een mooie tuin en het eten is er erg goed. De duikschool van Coraya divers verzorgt alle duiken. Je krijgt je eigen tas met bidon en handboek mee en er gaan altijd koffie, thee, koekjes en fruit mee. Tussen de 2 duiken door varen ze naar een strandje waar je kunt genieten van koffie of thee.
Wij hebben ook scooters gehuurd en in 2 dagen het eiland rond gereden en watervallen en hotsprings bezocht.

Wij hebben genoten van een geweldige vakantie en alles was perfect geregeld door EWDR.

Score voor EWDR B.V.: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja