EWDR

Kirsten Vegt

Noord Sulawesi

Beschrijf hier uw duikreis

We zijn 2 weken naar N.Sulawesi geweest waar we de eerste week verbleven op een kleinschalig en werkelijk prachtig resort. Hier gingen we dagelijks met de andere duikers op het resort met de boot naar de meest prachtige duikstekken. Per dag maakten we 2 duiken onder leiding van een zeer ervaren gids. In de avond aten we met de hele groep aan een lange tafel en geniten we van het heerlijke Indonesische eten en werden de duikervaringen van de dag uitgewisseld. Dit was LumbaLumba resort. Echt een aanrader. In week 2 zaten we op Pulisan resort. Wederom kleinschalig en werkelijk paradijselijk. Het huisje lag direct op het strand. Het huisje is wat minder luxe dan bij Lumbalumba, maar dat was totaal niet erg want het was alsnog prachtig. Ook hier weer heerlijk Indonesisch eten en dagelijks 2 bootduiken op de meest idyllische plekjes. De onderwaterwereld was hier totaal anders wat dus wat extra afwisseling gaf in de totale reis.

EDWDR heeft de reis volledig naar onze wens samengesteld en onze verwachtingen overtroffen. EWDR hield ons in alles steeds goed en tijdig op de hoogte. Bij vragen kregen we steeds snel antwoord. Een dikke pluim voor EWDT!

Score voor EWDR B.V.: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja