EWDR

Karel Nieland

Zanzibar

Beschrijf hier uw duikreis

12 daagse duikreis ,11 nachten in langi Langi Beach Bungalows. Heenreis rechtstreeks met KLM en terug korte tussenstop op Dar Es Salaam (Tanzania) .Het resort was kleinschalig en heel gezellig met een mooi zwembad en lag meteen aan het strand. Vanaf het hotel was het via het strand een paar minuten lopen naar de duikschool van East African Divers waar alles prima geregeld was en een fijne gemoedelijke sfeer. We hadden een 5 daags duikpakket met 2 duiken per dag welke allemaal met een boot uitgevoerd werden. Dus geen kantduiken. De vrije dagen hebben wij opgevuld met een dagtrip naar Stonetown waar wij ter plekke een gids hadden welke ons de hele stad heeft laten zien o.a de geboorteplek van Freddy Mercury (zanger van Queen) ook van uit stonetown een boottocht gedaan naar een eiland waar reuze schildpadden te zien waren. De een na laatste dag hebben wij zelf een dagtrip geboekt met binnenlandse vlucht naar tanzania ( Mikumi reservaat) waar wij een safari hebben gedaan en ook letterlijk alles gezien hebben. Kosten voor deze dag ca 350 euro.
deze beide dagen zijn beslist aanraders en kan zelf ter plekke geregeld worden.
Wij hebben deze reis gedaan met 6 personen en hebben alle zes genoten van een schitterende vkantie en zeer zeker aan te raden.

Score voor EWDR B.V.: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja