Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

Albert en Yvonne van Engeland

Wij hebben op 18 oktober 2019 bij Event Center Fokker onze bruiloft gehouden. Allereerst willen wij melden dat de begeleiding naar deze dag in één woord fantastisch is geweest. Er wordt zeer goed meegedacht waarbij de klant centraal staat. Wij hebben zowel de ceremonie, diner en feest bij Event Center Fokker gehouden. Wij hebben alle vrijheid gekregen om de zaal, in samenwerking met een externe partij, naar eigen idee in te richten. Hierbij was natuurlijk de ervaring van Event Center Fokker onontbeerlijk. Samen is de zaal volledig omgetoverd tot een zeer sfeervolle locatie, waarbij de plechtigheid, receptie, diner en feest prachtig in elkaar overliepen. De medewerkers van Event Center Fokker hebben gedurende de dag alles prefect geregeld. Of het nou ging om de zaal tijdens de dag gedeeltelijk om te zetten of het verzorgen van de bruidstaart dan wel het bereiden en uitserveren van het diner. Alles tip top geregeld. Tijdens het feest werden de drankjes en heerlijke gevarieerde hapjes volledig en zeker ruimschoots verzorgd. Wat hebben wij een complimenten gekregen over de locatie, de inrichting, kwaliteit en verzorging van het diner en het feest. De credits hiervoor zijn toch echt voor Event Center Fokker.
Wij gaan ons volgende feest hier zeker weer houden.

Event Center Fokker heel veel dank voor het verzorgen van een voor ons onvergetelijke dag.

Albert en Yvonne van Engeland

Ga zo door

Score voor Event Center Fokker: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Soort activiteit/ arrangement: