Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

bart cambeen

Vertraagde levering
unit zonder paal aan installateur leveren en zeggen dat postnl het heeft laten liggen op een sorteercentrum
plaatsing zou pas ingepland worden als alles bij de installateur zou zijn ( unit wel geleverd maar de paal pas later versturen terwijl afspraak al gemaakt was.

Reactie EV Company:

Beste meneer Cambeen,
Allereerst hartelijk bedankt voor de kostbare tijd de u heeft willen investeren in het schrijven van uw review via de diverse media kanalen. Het is duidelijk dat wij de verwachtingen die u had niet hebben kunnen waarmaken.
Helaas zijn wij afhankelijk van meerdere partijen als het gaat om onze dienstverlening. In uw situatie komt de laadpaal vanuit een ander depot dan het laadpunt. Deze is op 8 april aangeboden bij PostNL. Normaal gesproken worden onze pakketten binnen 2 dagen geleverd, in uw situatie is het pakket zoekgeraakt en uiteindelijk via een Belgische verdeler pas op 15 april bezorgd. Dat is inderdaad vreemd.
Verder geeft u aan dat de installateur heeft aangegeven alleen het laadpunt te installeren en niets in te regelen. Dat was ook zijn opdracht en conform de offerte. U heeft gekozen voor een offline laadpunt, dit is vooraf al ingeregeld en het laadpunt hoeft enkel te worden gemonteerd.Wij realiseren ons hierin niet duidelijk te zijn geweest, u had andere verwachtingen bij afmontage werkzaamheden.
Al met al hebben wij niet kunnen waarmaken waar we naar streven, klantverwachtingen nakomen en overtreffen. We vinden het jammer dat dit bij u niet is gelukt. Wij zullen uw feedback meenemen en gebruiken om onze toekomstige klanten beter voor te bereiden op mogelijke vertragende aspecten in het bestelproces. Nogmaals bedankt.
EV Company

Score voor EV Company: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: