Ik ben altijd super blij met mijn bestellingen bij Esuals! Het is eindelijk een merk met mooie kleding, wat ook nog te betalen is. Ik bestel hier echt iedere keer weer met veel plezier. Ik hoop dat jullie nog iets meer broeken zullen maken met lengtematen voor de toekomst, als tall girl lijkt me dit geweldig!!<3
Reactie Esuals:
HI Annemarie,
Wij worden onwijs vrolijk van het lezen van deze review. Wat leuk! Super blij om te horen dat je zo tevreden bent over alle bestellingen. Wij wensen jou onwijs veel plezier van alle items. Vergeet ook niet onze loyaltyprogramma te checken mocht je vaker bestellen en voor te gekke acties en kortingen. Happy day! :)
Liefs, Quinty Team Esuals