Altijd mooie kleding,
Alleen de laatste keer na 1xdragen de broche eraf,en het truitje gerafeld
Reactie Esuals:
Hi Manon,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat je altijd tevreden bent met de bestellingen, met betrekking tot het het truitje met de broche hebben wij jou direct even benadert zodat wij met je mee kunnen kijken hierin. Wij konden hier namelijk geen eerder contact over ondervinden. Wij wensen jou een hele fijne dag! :)
Liefs, Quinty Team Esuals