De klantenservice was erg top had ook super snel mijn geld terug toen ik het retour gestuurd heb. Enige jammere over de kleding zelf is dat de broeken erg kort zijn
Reactie Esuals:
HI Evi,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Bij bijna alle broekjes staat vermeld tot welke lengte de broek draagbaar is dit om te voorkomen dat je een broek binnen krijgt die te kort is. Daarnaast hebben wij ook een tall kopje op de site staan hierin kun je allemaal broeken terug vinden die voor de langere dames geschikt zijn! :)
Liefs, Quinty Team Esuals