Goed bedrijf.
Al vind ik dat er met de kleding wat subtieler kan worden omgegaan. Mijn truien en delacte stof kleding kwam met wool / draad uitsteken uit de stof.
Ook denk ik dat de kwaliteit van sommigen stoffen beter vast gemaakt of niet gebruikt moet worden, want een dunne wol draad in een zijden stof was los gebroken en de zware metalen strik heeft het niet gehouden, het bungelt nu los.
Veel kleding is ook zeker mooi en goed aangekomen. Maar ik denk persoonlijk dat er nagels in de kleding zijn blijven hangen, ook heb ik pen stippen gevonden in mijn favo roze strik blouse.
Verder vind ik de kleding ontwerpen echt wel prachtig!!
Ik raad het verder wel aan!
Reactie Esuals:
Hi Solangel,
wij hebben elkaar gelukkig gesproken met betrekking tot jouw review gezien er geen eerder contact is geweest. Wij hebben dit voor jou positief kunnen omdraaien en wensen jou een onwijs fijne dag! :)
Liefs, Quinty Team Esuals