Normaal gezien super tevreden en bestel hier regelmatig.
Helaas dit keer een jurk besteld die niet in orde binnen is gekomen.
Aangezien ik deze jurk gekocht had voor een evenement als verassing voor een ander kon ik niks anders meer halen of deze terug sturen.
De naad van de onderjurk was binnenstebuiten waardoor je dit altijd door je bovenste laag heen zag. Ik heb jullie hier al over gemaild, maar nooit reactie op gehad waar ik erg van baal.
Reactie Esuals:
Hi Sterre,
Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met je te krijgen, echter krijgen wij helaas zowel telefonisch als via de mail geen contact met je en vinden het daarom ook extra jammer dat je aangeeft ons gemaild te hebben maar geen reactie hebt ontvangen. Wij hebben jouw e-mail dan ook direct de eerste werkdag beantwoordt. Wij vinden dit ontzettend jammer want hadden graag verder met je willen kijken naar het probleem zodat dit uiteraard opgelost had kunnen worden. Desondanks een hele fijne dag gewenst.
Liefs, Quinty Team Esuals