Mijn ervaring is goed, alleen de two piece der is na twee keer dragen alweer uitgelubberd en ziet er niet zo mooi meer uit :( Ik zou het verder qua verzenden wel aanraden alleen is het wel te duur voor de kwaliteit
Reactie Esuals:
Hi Zienna,
Wat jammer om te horen, wij zien dat er nog geen eerder contact is geweest telefonisch of via de mail. Wij raden de klant aan direct contact met ons op te nemen zodra er iets met het item aan de hand is. Wij hebben dan ook direct contact met je opgenomen en hopen graag van je te horen zodat wij alsnog met je mee kunnen kijken. Wij wensen jou desondanks een fijn weekend. :)
Liefs, Quinty team Esuals