Snelle verzending en mooie kleding, helaas heb ik een pantalon besteld waarvan de maat in orde is, enkel de lengte is echt veeeelste lang, ook met hakken aan (ik ben zelf 1.68, een "normale" lengte). Helaas moet ik de retour kosten dan zelf betalen, daar zit zeker een verbeter punt! In dit geval zou ik het waarderen om kosteloze retounering te krijgen.
Reactie Esuals:
Hi Amber,
Wij zien dat je onze Rachel pantalon hebt besteld, deze pantalon is inderdaad wat langer. Dit hebben wij ook vermeld staan bij het product, misschien heb je hier per ongeluk overheen gelezen. Onze Riley pantalon is zeer geschikt voor de kleinere meiden onder ons. Heb je deze pantalon toevallig al gezien op onze site? Wij raden de klant ook altijd aan goed onze productomschrijving te lezen, hierin vermelden wij altijd alle informatie die belangrijk zijn voor de klant over het item. Helaas kunnen wij in dit geval hiervoor de retourkosten niet vergoeden. Wij wensen jou nog een hele fijne dag! <3
Liefs, Quinty team Esuals