Wel het gewenste product gekregen, maar eerst een verkeerd artikel moeten retourneren (extra gedoe: etiket printen en naar een DHL-servicepunt toegaan).
Reactie Esuals:
Hi Rudy,
Bedankt voor jou review. Wat jammer om te horen dat je het verkeerde item hebt ontvangen. Wij hebben direct met je meegekeken naar een oplossing waarmee het verkeerde item kosteloos geretourneerd kon worden. Het juiste item hebben wij toen ook direct naar je verzonden zodat je alsnog snel plezier kon hebben van jouw bestelling. Wij zijn dan ook blij te horen dat het gewenste item in goede orde is aangekomen bij je. Geniet van het weekend. <3
Liefs, Quinty team Esuals